Nummerlappshämtning

Idag har jag och mamma varit vid Östermalms IP och hämtat ut våra nummerlappar till Tjejmilen imorgon. Det var härlig stämning. Precis som alltid när löparfrälsta samlas på ett och samma ställe tillsammans med utställare som på något sätt har med träning, löpning och hälsa att göra. När vi ändå var där anmälde vi oss till nästa års upplaga också. Och jag passade på att köpa ett träningslinne från Nike och ett FlipBelt som ska testas och utvärderas. Kanske redan under morgondagens lopp. 

Jag kom hem för en liten stund sedan och var tvungen att fylla magen med lite glass. Eftersom löpningen har gått så bra dagen efter glass så har jag nu byggt upp någon slags tvångstanke om att om jag inte käkar glass så går det åt skogen. Eller snarare; Om jag käkar glass går det väldigt bra. Så även om jag inte var särskilt sugen, så har jag nu stillat mitt sinne i alla fall. Nu ska jag piffa naglarna innan det är dags att sova.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0