Lång tisdag

Imorse var jag på Elitkliniken och träffade kiropraktorn som rättade till kroppen lite här och där och gav mig en övning för att sänka skulderbladen och försöka slappna av i nacken. Jag har ju även haft lite känningar i höften så där var han och knäckte lite. Jag ska tillbaka på fredag så han kan rätta till ytterligare inför halvmaran på lördag. 

Efter knäckandet har jag jobbat för att nu ta en paus och åka hem och mysa med familjen. Sedan blir det ett nytt tag ikväll. Jag tar vilodag från träningen idag för att köra ett intervallpass imorgon, följt av styrka på torsdag och sedan en vilofredag inför lördag.


Imorgon invigs det gråa. Och t-shirten är mitt bevis för anmälan till nästa års Tjejmil. Anmäl dig du också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0