Onsdag

Jisses, redan onsdag! Igår var jag en sväng hos kiropraktorn och kollade höften och justerade bäckenet. Tydligen blev jag rak och jämn som aldrig förr och kroppen verkar må rätt bra efter halvmaran. Det var riktigt härliga nyheter. Dock har jag lite ont på insidan av smalbenet och jag fick rådet att våga vila lite mer från löpningen som ger ganska stor stöt och belastning just där. Sagt och gjort. Jag gick hem och inte tränade. Jag skrotade den planerade löprundan och skapade mig mer kvalitetstid med familjen och hann laga korvgryta, starta en disk, en tvätt och finurla på ett cykelpass i partyanda till på måndag. 

Idag tänkte jag dock träna och backar var tydligen att föredra med detta problem så jag kanske borde hitta en backe. Eller bara köra en kort runda med fokus på mjuka fotisättningar och lätta steg. Men innan dess ska jag hinna avverka jobb, ett lunchmöte och visning av nya lyan (woho!). Happy onsdag!



Woho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0