Onsdagsgym

Igår bestämde jag mig för att hänga på låset på gymmet. Och sedan har jag drömt om det. Att klockan ringt och jag struntade i träningen. Att jag hade ont i halsen och skippade träningen för det. När klockan ringde trodde jag på riktigt att jag skippat träningen. Men istället masade jag mig upp, tänkte alla positiva tankar jag kunde, tryckte i mig lite chiapudding och gick iväg. Och det var ju tur, så här i efterhand. Det blev ryckdrag, vertikalhopp, ryckmarklyft, pushpress, pullups, hantelpress och utåtrotationer, helt enligt plan. Det kändes skönt och jag är supernöjd! Det är alltid lite smådetaljer och oklarheter att jobba med när man har ett nytt upplägg. Men detta gick ganska smärtfritt. Topp!


Alicia skulle absolut vara med


Nu har dagen knappt startat och jag är redan färdigtränad. Skön känsla. Nu är det all fokus på Alicia, sedan jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0