Sista löppasset innan lördag

Idag var alltså sista planerade löppasset innan halvmaran. Och det kändes inget bra alls. Eller alltså, känslan var bra rent mentalt. Men kroppen kändes väldigt sliten och jag fick ont på insidan av smalbenet och i foten. Det känns verkligen mer som överansträngning än något annat. Men samtidigt kände jag mig pigg och har ökat mina portioner och mellanmål något denna vecka så jag borde ha mer energi att ta av. Intervallerna idag var tyngre än någonsin och det var skönt att jag endast bestämt mig för fem stycken. Det blev alldeles lagom.


2 km uppvärmning
5x200 meter (17,1 km/h), 100 meters gåvila
2 km nedvarvning
Totalt 5,5 kilometer på 31.58
Stretch, rull och rehab 



I mitt nya linne och mina nya tights


Tjoho!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0