Budapest, dag tre

Hej hopp! Vi har det fortsatt sjukt bra. Idag har det varit sådär perfekt väder. Så perfekt att vi slagit till på tre uteserveringar, två ölstopp i coola annorlunda barer och ett fikastopp med mascarponetårta och mycket sol. Mellan det har vi åkt turistbuss och promenerat omkring. Och jag har blivit så sugen på löpning att jag nästan kutade med några löpare jag såg på vägen. Det är väldigt löpvänligt längs Donau och det finns massa broar att korsa. Tur att förkylningen börjar lämna kroppen, för löpabstinensen är total. 


Ny tröja som får fem tummar upp..


..och ny väska ryggsäck-style


Sjukt cool bar, allt var udda men kändes ändå stylish och genomtänkt


Matkoma efter min angusburgare deluxe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0