Budapest, dag två


Tusan vad jag var nöjd över mina åtta timmars sömn när jag vaknade i morse. Och tusan vad jag var nöjd när jag såg fukosten på vårt hotell. Alltså det var som världens megabrunch med väldigt bra råvaror. Dessutom supergott kaffe, väldigt färskpressad juice och skumpa om man kände för det. Magisk frukost! Efter frullen pudrade vi näsorna och drog ut på stan. En turistig buss där vi hoppade av vid ett shoppingcenter, vilket passade mig fint. Efter shopping och ölstopp drog vi oss tillbaka till hotellet för att pudra näsorna igen. Sedan blev det middag på en ungersk restaurang längs med floden. Sjukt mysigt! Efter det en båttur och nu är jag slut som artist.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0