Kall och blåsig löpning

Innan jag gick och la mig igår var jag väldigt sugen på morgonlöpning. Jag var dock inte riktigt lika sugen när jag vaknade i morse. Jag är alltid så stel och långsam på mornarna. Men en plan är en plan och jag vet ju att känslan efteråt är win win! Sagt och gjort, jag tog en runda längs med Drevviken. De första metrarna var så kalla och blåsiga att det sved lite i ansikte och öron. Men det gav sig efter första kilometern. Och nu efteråt är det såklart win win! Fem kilometer på 28.35 och en bra start på denna söndag. Heja kroppen!


Innan kylchocken



Efter kylchocken och med en toppenkänsla



Jag försökte stretcha baksida lår, men har sådan träningsvärk att det var svårt att få till





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0