Body pump

I morse började jag dagen med att åka till päronen och äta frukost. Mysig start på veckan. Trots detta var jag så trött när jag ramlade in på Signalfabriken efter jobbet att om jag inte haft klassen själv hade jag nog gått raka vägen hem. Men det går ju inte, och tur är väl det! För nu tusan har man energi så det räcker och blir över till ett helt kompani. Salen var inte fylld idag, men den energi och den kämpaglöd som fanns fyllde rummet gott och väl. Och utfallslåten var lika jä*lig idag som alla andra gånger. Alla dessa små bottenpulsar ger ju mjölksyra som bara sprutar. Men känslan efteråt är ju bara topp! Tack kroppen och alla fantastiska deltagare!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0