Löpning ute

Idag har jag löpt. Ute dessutom. Och längre än på länge. Jag har sprungit fyra kilometer som mest sedan oktober. Ungefär. Och då bröt mitt löparknä ut. Sedan sprang jag tre kilometer förra söndagen. Och så idag, en hel femma i mitt nya område. Så befriande och så skönt! 29.46 stannade klockan på. Hela fem minuter sämre än för ett halvår sedan. Men vad gör det när jag lyckades ta mig runt och dessutom med bästa känslan efteråt?

Efter det blev det dusch, övande av Body pump 93 och sedan piff och fix. Nu ska jag och sambon ut på middag med vänner. Härliga lördag!


Yes!



En vägg i mina nya hoods. Den fungerade fint för stretch den också.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Din röv är legendarisk

Svar: Oj, legendarisk också! Det var som attan!
Emma Jordell

2015-03-14 @ 02:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0