Onsdag

Dagarna flyter ihop och går i ett. Jag är uppe i ottan, släpar mig till jobbet, jobbar, går hem, packar och stupar i säng lite för sent. Idag har jag suttit i möte precis hela dagen. Då är man viktig, tänker ni. Då hinner man inte med allt annat, tänker jag. Men det var givande, så det är ju skönt. Imorgon blir det också en fullspäckad jobbdag för att på fredag spana in nya lyan igen och sedan flytta på måndag!! Just nu drömmer jag om träning och har förfärlig träningsvärk i framförallt bröst. Underbart! På fredag kan jag kanske klämma in ett pass igen. 


Jag hann med en lunch också, även om det var knappt. Dagens fancy tallrik, fisk och mos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0