Lördag

Haha, när man äntligen är ledig, inte ska jobba, har sovit tusen timmar och är redo att ha en lugn och skön helg. Då är lilla tösabiten sjuk och vi får ägna förmiddagen åt en sväng till farbror doktorn. Det är som att någon sitter och jäklas lite med mig. Så träningen har, precis resten av veckans fyra av fem dagar, inte blivit av. Istället sov jag ännu mer när lillan tog sin nap. Nu är frågan: Hur mycket kan en vuxen människa sova och fortfarande vara trött? Mycket tydligen. Tilläggas bör att jag även somnade när jag skulle natta henne nu ikväll. Men imorgon, kära vänner, då ska jag till gymmet innan världen hinner vakna och jäklas med mig. Imorgon ska jag göra pullups och front squats och ser gärna en skvätt blodsmak i munnen. Ååååh. Kvällens uppladdning blev en stor fruktsallad med vindruvor, banan, kiwi, mango och jordgubbar. Den var så stor att det förmodligen kommer spruta ur öronen på mig. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0