Nya lack



Jag blev lite fäst i Depends 7day-lack trots allt. Jag tycker visserligen inte att de håller måttet i sju dagar, i alla fall inte den enda gång jag testat hittills. Men fördelarna överväger solklart ändå. Det är bra att kunna få blank gel-känsla som håller bättre än vanligt lack för omkring 40 kronor flaskan. Dessutom tror jag att om man lägger ner lite mer tid och kärlek på rengöring och lackning så kan det hålla lite längre. Men den största fördelen är nog ändå att man tar bort det med helt vanlig remover. Klockrent! Idag blev det tre nya lack, två heltäckande och ett halvtransparent. Och det är också en fördel, att kunna välja vilken "täckningsgrad" man vill ha.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0