Två dagar på raken

Jag har varit på gymmet. Idag också. Gårdagens styrka har gett en brutalt underbar träningsvärk, primärt i rumpa och baksida lår. Det ger en minst sagt vaggande gång, men hindrar inte från att jobba överkropp. Idag blev det sju set tunga marklyft där jag testade att lyfta min egen vikt i två reps på sista setet. Så det börjar arta sig något från min tidigare lättvikt. Sedan blev det fyra set pullups, vanliga och excentriska samt tre avslutade set med bicepscurls 1+1/2, där alltså varje repetition innehöll en hel och en halv curl. Jag blev tvungen att modifiera passet efter mitt trasig revben som känns bättre men är långt ifrån bra. Jag fick skippa armhävningar och bröstövningar. Men snart hoppas jag vara helt back on tack. Så bortsett från revben var det väldigt härligt på gymmet denna söndag!


Mitt försök till armhävningar



Nya compressionstights från Nelly



Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0