Måndagsmagin är tillbaka

Igår fick vi en fin förmiddag på landet innan vi åkte mot stan igen. Väl hemma blev det jordgubbar med socker, grädde och glass tills jag var rätt less på det. Och så en film till det. Härligt avslut på helgen. Idag har jag lyssnat in mig på Body pumpen efter två veckor borta från salen och sedan instruerat en svettig timme med härliga deltagare! Så tacksam idag även om det fanns mer att önska från mig själv. Pulsen slog i taket, mikrofonen fångade verkligen mitt flås idag och jag var lite förvirrad under knäböjslåten. Men, deltagarna och fina Maria som joinade gjorde min timme till guld och magi precis dom vanligt. Har jag sagt att jag älskar träning?







Ansiktsfärgen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0