Söndagsgym

Igår var vi på en stor inflyttningsfest/sommarfest. Det var väl uppstyrt med massa mat, efterrätt, dricka, musik och tre avslutande omgångar kubb. Vi kom ändå hem i rätt skaplig tid och efter att karln drog iväg på fotboll i ottan kunde jag sova ostört till klockan tio (!!!) i morse. Alltså det är galet, så länge har jag inte sovit sedan tonåren eller så. Då gick jag upp, käkade frulle, packade träningsväskan och gick till gymmet och körde överkropp. Efter axelpress, tricepsextension, pullups, bicepscurls, smal bänkpress, axellyft och enarmsrodd med kettlebell ska jag nu äntligen hämta min lilla tösamaja. En grym start på denna söndag! Heja kroppen!


Tung styrka, jag älskar't!



Lite spex..


..i ett nytt, skönt linne som det gäller att inte släppa på korsetten i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0