Från trött till sprudlande

Alltså jag har varit så trött idag. Jag bara längtar efter en lite lugnare period så jag kan få sova, äta och träna ordentligt tillsammans med andra essentiella saker och ting. Men jag fick ett litet avbrott i min måndag i form av min måndagsmagi. Och det var nog lite mer magi än vanligt denna måndag. Eller ja, innan klassen gick jag rakt in i en bänk med hela min tyngd och fick ont i knät. Klassen gick topp efter det, men nu har jag lite ont. Jaja, det ger sig nog snart hoppas vi. Men klassen, den var det magi över. Sprudlade härliga och duktiga deltagare och så en galen Emma som instruktör. Sjukt roligt!


Lite mer färg i fejset än tidigare denna dag





Haha, ööh. Läskigt fotsvett?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0