Ledig torsdag

Men hej. Den tilltänkta halvdagen på kontoret igår blev till heldag och när jag kom hem var jag helt slut. Då var det tur att päronen kom till oss och hjälpte till med diverse möbelbygge. Men sedan slog huvudvärken till som ett brev på posten och den fortsatte tyvärr i morse. Jag hade en tid med min PT som liksom inte gick att avboka så jag tog mig i kragen. PT-timmen gick bra (mer om den imorgon) men efter det slog huvudvärken till. Jag åkte hem, sov en stund med Alicia och tog det väldigt lugnt ett par timmar. Då hann jag bli människa så att familjen sedan kunde gå ut en sväng, fika och handla lite smått och gott till hemmet. Och sedan blev det hamburgare med diverse tillbehör, hockey-VM där Sverige blev utslagna och sedan två avsnitt av Vikings. Och nu sömn. Natti.


Nu börjar det arta sig här hemma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0