Löpintervaller



Pust, igår fick jag till det jobbigaste passet på evigheters evigheter. Jag körde mitt gamla vanliga intervallpass på löpbandet, 10x200 meter. Jag har inte lyckats få ihop tio stycken tvåhundringar sedan den 18 november för att vara exakt. Och igår hände det, och det känns ju väldans härligt. Men känslan var därefter också. Kräkjobbigt till tusen och så fantastiskt efteråt! Det allra värsta var den sista kilometern. Då ville jag helst bara lägga mig ner och gråta en skvätt, haha. Jag fick sätta upp flera delmål för att klara den kilometern, jag tog liksom helslut. Men det är skönt när man pressar sina gränser och håller sig till planeringen. 


Uppvärmning (10,3 km/h)
Intervaller 10x200 meter (16,1 km/h)
Nedvarvning 1 km (10,3 km/h)
Totalt 6 km, 35.41











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0