Vårruset 2015

Jag har varit krasslig ett bra tag nu. Kanske var det förför Body pumpen i måndags var så tung? Igår var det dags för årets upplaga av Vårruset. Och att springa är väl inte det bästa att göra när hostan fortfarande sitter i. Men jag sopade bort alla prestationsmål och såg passet som ett mysigt träningspass. Och det var skönt, men stundom var det lite rossel i halsen som störde. Men det var aldrig riktigt dödsjobbigt och gick rätt smärtfritt. Efter 28:43 var jag i mål och med gårdagens kroppsstatus var jag nöjd! Efteråt fick jag välja mellan två picknickgrupper eftersom jag var anmäld till loppet två gånger. Maten smakade toppen och innan vi drog hem hann vi korsa ett hageloväder utan dess like. En dusch satt väldigt fint när jag kom hem.


Jag och bästa loppstödet, mamma!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0