Graviditeten - vecka 23

 
Ja, i detta nu är jag i vecka 29 och är beräknad att ploppa bebis i slutet av januari 2016. Hittills har jag mått bra. Jag har haft en del känningar i baksida lår och varit lite svullen på vissa punkter i skinkan. Nu har det dessutom börjat dra lite i ligamenten, men än så länge känner jag mig inte särskilt tung eller flåsig. Kosten går väl sisådär. Jag är måttligt intresserad av mat och har lätt för att trycka i mig lite för mycket socker och onyttigheter med jämna mellanrum. Blodvädret har aldrig någonsin varit så bra och blodtrycket är lågt. Jag tränar på med min Body pump, cykelklass och styrketräning. Jag sprang Tjejmilen i vecka 21 och la efter det av med löpningen. Ja, eftersom jag ligger lite efter måste jag ju jobba ikapp. Så vi börjar vid vecka 23 och jobbar oss framåt. Detta var alltså sex veckor sedan och mycket har hänt sedan dess. Vecka 24 kan vi spana in imorgon. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0