Hockey, brunch och annat skoj

Jag har haft en riktigt skön helg. Efter min cykelklass i lördags var det bara att duscha och pudra näsan och sedan dra iväg på hemmapremiären i hockeyn. Det var sjukt kul och visst har jag saknat hockeyn en del. Vi fick med oss en vinst i bagaget, det tackar vi för. 

Igår fick vi uppskattat finbesök och bjöd på söndagsbrunch. En väldigt bra dag helt i min smak. Efter det drog karln iväg på fotboll och jag satt hemma och kollade samma match. Efter Narcos, kvällsmys och en halvdålig natts sömn vaknade man upp till en trött måndag och ny vecka.


Jag testade att göra valnötsscones med morot för första gången.


Och så pannkakor, grädde, glass och sylt. Och kakor. Mmm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0