Höstfest

Igår hade vi höstfest på landet. Alicia hittade en massa nya kompisar så henne såg jag knappt röken av. Vi andra satt i partytältet och käkade, sjöng snapsvisor och hade det allmänt trevligt. Men det satte sina spår för oss alla som var lite trötta när klockan ringde i morse. Då var det bara att packa ihop vårt pick och pack och åka hem till Stockholm igen. Sedan har dagen gått i ett. Hem och tvätta och käka lunch, vidare till min barndomskompis för att se hennes alldeles nybakade princessa. Ååh. Sedan direkt till Sats Farsta för mitt intervallcykelpass. Sedan hem, fixa mat, tvätta en maskin till, se på fotboll, börja packa, hänga tvätt. Och så var klockan nio. Nu ligger jag i sängen redo att sova. Jag är så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0