Lördag

Efter löpningen åkte vi och kikade på lite heminredning och det kliade i fingrarna och lyste i ögonen när jag hittade uppläggningsfat, ljusstakar, mässingsdetaljer och annat som jag bara kan se göra succé i nya huset. Men jag får hålla mina hästar ett tag till. Efter det åkte vi och åt middag hos svärpäronen och när vi kom hem och båda barnen somnat började vi titta på 'Marcella'. Vi har sett så många serier nu att jag börjar blanda ihop skådespelarna och glömma bort handlingarna, haha. Men Blacklist, Homeland och The Killing är nog favoriterna. Och Stranger Things. Och Orange is the new black. Och säkert några till som jag redan förträngt.

Min kväll med perfekt tillbehör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0