Selfie queen

Idag har jag knappt varit ute alls. Pyjamasbyxorna har varit på hela dagen och jag har suttit och rensat bland bilder som jag tagit. Om man har en tendens att fota mycket och tar tio bilder på varje sak, då blir det en del bilder varje år. Framförallt om man inte tar bort de nio som inte blev så bra, haha. Jag har i alla fall haft jättemysigt och sett tillbaka på 2015 och hur mycket som hänt sedan dess. Alicia har växt, vi har utökat familjen, vi har flyttat och vi har gjort härliga resor. Bland mycket. Dessutom slog det mig hur mycket själ jag lade ner i träningen då och jag blev riktigt peppad på att ta mig tillbaka. Men nu är det sovdags så får vi se hur mycket sömn denna natt bjuder på och vad vi gör av morgondagen. Godnatt.

Lilla teaterapan för några veckor sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0