Annandagsintervaller

I förmiddags gick jag till gymmet. Jag hade ingen egentlig lust och tänkte stanna hemma, men jag vet ju att det är värt det i efterhand. Jovisst. Efter mina intervaller var man ju en bättre version av sig själv, helt klart! Det blev mina tvåhundringar i nya löpartights från Nike som jag fick i julklapp av sambon. De var supersköna så två tummar upp för dem.

Löpning 1 km (10,3 km/h)
Intervaller 10x200 meter (varannan 16,1 km/h, varannan 15,1 km/h) med 100 meters gåvila (5,1 km/h) emellan.
100 meters gång
900 meters löpning (10,3 km/h)
Totalt 5 km, 29.47

Nu är vi på väg hem från kalkonmiddag hos svärisarna. Jag är mätt som tusan och båda barnen sover. Nu hoppas vi på en smärtfri läggning när vi kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0