Fredag med migrän

Jag hade ont i huvudet hela dagen igår. Det bara eskalerade och tillslut var det bara sängen, ett mörkt rum och att försöka vila som gällde. Sambon hann hämta på förskolan och sedan fick han fixa allt här hemma. Så varken något fredagsfys eller fredagsmys var det tal om för min del. Jag fick knappt i mig något på hela dagen så när jag vaknade nu passade det utmärkt att svepa en Skyr som jag fått testa via Buzzador. Den smakade väldigt mycket vanilj och av sambon får den flera tummar upp. Jag tyckte också den var god, och himla bra om man är på språng och behöver mellanmål snabbt. Nu ska jag dricka vatten, skölja sv ansiktet och försöka sova igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0