Styrka bröst/triceps

Imorse gick jag till gymmet för att fiska lite energi och endorfiner efter en knackig natt. Det var bröstets och triceps tur att få jobba. Det kändes att jag inte kört styrka på ett tag och att jag var sjuk i förra veckan. Men det gick bra ändå!

Bänkpress 5x5
Axelpress 4x7
Hantelpress 4x7
Flyes 2x7
Stående flyes i cc 2x7
Armhävningar mot steplåda, 3x5
Tricepspress bakom huvud m. viktplatta 3x5
Dips 3x7

Nu har jag avancerat till en steplåda med armhävningarna. Det tar sig. Dock orkar jag inte hela vägen ner. Men snart så. Nu hoppas jag på att få till ytterligare ett träningspass imorgon. Flyta vidare på endorfinvågen så att säga. Nu bär det iväg på julfest med jobbet. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0