1 januari 2016

Första dagen på det nya året och vi lämnar 2015 bakom oss. Och ser tillbaka på året som ett händelserikt sådant. Det var mycket fokus på träning efter ett brutet revben och jag körde stenhård styrka med PT. Även löpningen gick fint och intervaller var grejen. Det var även många förkylningar under året och det var ju inte lika roligt. I februari flyttade vi till vår drömlya och äntligen hade vi en massa plats och rum att inreda. Februari bjöd även på tre pullups som är mitt rekord som står sig än. I april fyllde vår prinsessa två och jag och sambon drog iväg på semester till Budapest. I maj var det möhippa för min barndomsvän och Vårruset med mamma. Dessutom fick vi reda på att vi utökar familjen med en krabat till. I juni var det min väns bröllop och sedan semester med vänner som tog oss till Teneriffa där jag spenderade mesta tiden på sjukhus med ett befarat tarmvred. I juli blev det mer semester, vi drog till Göreborg med vänner, tog några hotellnätter, ett besök på Liseberg och Ullared. Vidare bjöd sommaren på småutflykter till bland annat Kolmården och Östhammar. I september var det Tjejmilen med mamma och så började jag instruerade en cykelklass på Sats i Farsta. Superkul! I oktober blev det två resor, Budapest med jobbet och Mallis med familjen samt babyshower för en vän. Resten av hösten bjöd på växande mage, mörka kvällar, en jul med familjen och nyår med vänner. Tack för det, 2015.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0