Torsdag

 
Idag skulle jag ha en lugn och harmonisk dag efter att jag lämnat på förskolan. Och det började bra och jag fick en del gjort. Sedan ville telefonen uppdaterats (vilket jag blundat för alldeles för länge). Och ja, det gick ju åt skogen vilket ledde till att jag fick ägna timmar åt att ladda ner iTunes, starta om dator, uppdatera operativsystem, felsöka osv osv. Sedan var telefonen stendöd. Tills jag började om (för tusende gången) och fick det att fungera. Hallelujah! När telefonen inte fungerar inser man hur beroende man faktiskt är av den. Nu hoppas jag det dröjer innan det är dags för en ny uppdatering. Kvällen avslutades med middag hos svärpäronen. Och nu hockey. Och eventuellt Homeland efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0