Fredagslöpning

I morse åkte jag hem till päronen efter lämning och drog ut på en liten löprunda. Det blev min femkilometersrunda där jag började min löpning för en massa år sedan. Det bästa är att vi om två år flyttar dit och jag kan harva runt samma runda när jag vill. Cirkeln blir sluten liksom. I alla fall. Det började med att min träningsvärk i bröstmuskeln störde min löpning. Haha, alltså. Lagom när det kändes bra började benen bli tunga som stockar. Och sedan var det tungt, nästan hela vägen hem. Och det syntes på tiden att kropp och andning inte var i symbios denna dag. Fem kilometer och 31.40 stannade RunKeepern på. Men jag gjorde det och kan bocka av veckans tredje träningspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0