Gymstyrka

Idag gick jag till gymmet utan barn. Vilken frihet att bara tänka på sig själv och inte behöva vara orolig att de ska ropa mitt i en övning. Lyx! Det blev benstyrka liknande mitt expresspass från förra veckan, men jag la till några latsdrag också. Denna gång kändes det inte lika jobbigt och jag lyckades öka vikterna i nästan alla övningar. Men det bästa av allt, knät kändes bra under hela passet och gjorde inte ont alls! Jag hade velat få till någon form av roddövning också, men tiden gick liksom jättesnabbt så jag kände att jag fick prioritera MammaMage-övningarna och sedan stappla hem till familjen.

Superset knäböj 5x5 // Utfall 5x7
Marklyft 5x5
Latsdrag 5x5
MammaMage-övningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0