Syskonkärlek

Även idag har Alicia varit hemma. Vi hälsade på mormor och morfar en sväng, handlade och hade en lagomdag. Mysigt, men jag har inte fått så mycket gjort. Men så får det vara ibland. Nu har jag precis ätit en hel honungsmelon samtidigt som vi började titta på Bloodline. Vi behöver en ny serie att följa så vi får se om detta kan vara något. Sambon somnade dock, så det får vi se imorgon. Nu ska jag gå och sova och ladda för årets upplaga av Tjejmilen. Jag tar det som en social grej med mamma, så jag vill inte påstå att jag har världens prestationskrav på mig själv. Men å andra sidan har jag väl alltid prestationskrav av något slag och visst är det lite jobbigt att jag endast skrapat ihop strax över sex kilometers löpning som mest efter graviditeten. Men ta mig runt ska jag väl fixa i alla fall. Godnatt!

När de skulle natta varandra en kväll för några veckor sedan. Så mycket kärlek i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0