Löpning på landet




Woho, igår var jag iväg på en löprunda. Mamma skulle springa en runda och jag kunde ju inte vara sämre. Pappa tog ut barnen på en promenad och spanade efter smultron under tiden. Jag bestämde mig för att springa 15 minuter och sedan vända hem. Och jag startade lite för hårt och lyckades ta mig 2,5 kilometer innan vändning och hoppet att äntligen jobba mig under 30 minuter igen tändes. Men, med några mördaruppförsbackar hem lyckades jag inte igår. Det blev strax över fem kilometer på 30.59. Men jäklarns vad det kändes bra där i början. Imorgon blir det nog intervaller för att väcka kroppen ordentligt efter midsommarhelgens festligheter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0