Ryggspärr

Igår vaknade jag upp med känningar i halsen och idag har jag varit hes som attan och fått någon typ nackspärr i ryggen. Eller ja, ryggspärr då? Därför har jag inte kunnat träna på som jag vill utan har istället vilat och njutit av den tropiska värmen. Igår var Alicia ledig så vi hängde hos mormor och morfar. Idag har jag varit en sväng på jobbet, vilat och handlat och fick även till en liten paus för regn mitt i allt. Solen fortsatte att skina och det ösregnade där jag stod under ett träd och tog skydd. Märkligt väder. Ikväll har vi käkat pizza och kollat på Blacklist. Nu tänkte jag försöks sova och vakna utan ryggspärr och utan hes hals. Önska mig lycka till! Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0