Styrketräning med direkt träningsvärk



Haha, när jag gick och hämtade Melvin efter dagens styrketräning kunde jag knappt lyfta i honom i vagnen. Det blev styrka för bröst och triceps och i detta nu pallar jag knappt hålla mobilen. Jag vågar nästan inte tänka på hur träningsvärken kommer kännas imorgon. Men det var galet skönt med tung styrka och förhoppningsvis får även ben och rygg sig en omgång innan veckan är slut. Dagens pass blev som följer.

Bänkpress 5x5
Hantelpress 4x7
Flyes 4x7
Armhävningar på knä, 3x5
Tricepspress bakom huvud, 4x7
Dips, 3x10
MammaMage-övningar


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Träningsvärk när den är som bäst tycker jag. Man vet vad man kommer ha att göra med i ett par dagar framöver när man känner det redan någon timme efter. Ha en bra dag!

Svar: Verkligen, underbar känsla! Ha en fin kväll!
Emma Jordell

2016-06-29 @ 14:26:28
URL: http://ymmf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0