Måndagsträning

Idag drog jag och barnen till Sats, kanske mest för att Alicia så gärna ville till MiniSats. Och såklart för att jag ville träna. Men jag var så galet trött i morse så det tog ett tag att vakna. Men väl på gymmet är det ju bara att köra. Jag valde få övningar som aktiverar stora muskler och körde fler set istället. Så det blev fokus ben och rygg idag. Det gick bra och MiniSats gick bra. Men på vägen hem var jag hungrig så pajresterna smakade nedrans bra när vi kom hem.

Knäböj 6x10 
Raka marklyft 6x10
Rodd i dragmaskin 4x10
MammaMage-övningar



Kommentarer
Postat av: Elin

Duktigt! :) Fina naglar dessutom! :)

Svar: Men åh, tack snälla! :)
Emma Jordell

2016-03-21 @ 16:01:04
URL: http://sennivikens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0