Helgen


Ytterligare en helg är snart slut och vi kan konstatera att det varit en grym helg och vecka som startade med att vi signade för vårt drömboende. Vi flyttar till nyproducerat kedjehus 2018 och vi kunde inte vara gladare! I fredags hängde jag med mina barndomsvänner och käkade thai och åt godis. I lördags körde jag storstädning och sedan fick vi vänner på besök som åt middag och myste framför Eurovision. Ukraina vann och det var väl inte den låt jag såg som vinnare. Frans kom femma och det var ju grymt jobbat! Alicias bästis sov över för första gången och det var så mysigt så. Idag har vi inte gjort många knop. Slappat, vilat och varit en sväng i parken i regnet. Och så fick jag ett ryck och började rensa garderoben. Bort med linnen, kjolar, tights och shorts. Och bort med en hel byrå. Skönt! Nu följer vi gruppspelet i hockey-VM. Jag är supertrött och hoppas straffläggningen avgörs snart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0