Lördag

Idag har vi haft en skön lördag. Sambon och Alicia var iväg och handlade vid två tillfällen. Efter det första kom de hem med blommor och en elektrisk fotfil i morsdagspresent. Tacksamheten. Det är precis vad jag har velat ha. Fint hem och fina fötter, haha. Medan de var borta hann jag flytta in det sista i lekrummet och fixa det sista i arbetsrummet. Nästa steg blir att köpa en ny säng till Alicia och så får lekrummet bli hennes rum istället. Jag har tänkt om lite. Nu börjar rummen äntligen ta form här hemma. Det tog bara ett år. Och om två flyttar vi igen. Med det säger vi godnatt. Imorgon har jag en söndag ensam med barnen då sambon drar på fotboll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0