Tisdag

Idag har jag hängt ute i Kista hela dagen. Jag har hälsat på mina gamla kollegor, lunchat med en av dem och shoppat både julklappar, julpyssel och skor till mig själv. Det var skönt att vara på språng, för hade jag varit hemma hade jag nog nästan somnat stående. Vi har haft några jobbiga nätter med förkylning hos lilleman och i natt kom Alicia och väckte hela familjen (inklusive Melvin som jag precis fått att somna om). Melvin började gallskrika och VÄGRADE somna om igen. Till slut tog jag med honom till soffan, försökte med lite välling och sedan somnade vi visst där båda två. Min förkylning har dessutom satt sig på rösten så den har varit näst intill obefintlig under vissa delar av dagen. Skönt kanske vissa tycker, haha. Jag hoppas vara pigg till på torsdag och min sista Cykelklass innan jul. Nu ska jag sova mig i form. Imorgon ska vi skriva ytterligare avtal på huset, jippi! Och inflyttning har blivit tidigarelagd så nu får vi flytta in redan fjärde kvartalet 2017. Om ett år! Hoppas schemat håller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0