Underbara barn

Jag gick och la mig alldeles för sent igår. Och vaknade - surprise - med huvudvärk! Dock inte så farligt, men jag var trött. Vi hade bestämt oss för Underbara barn-mässan men började vela lite. Tur att vi tog förnuftet till fånga, för hela familjen. Alicia blev glad som fick ballonger och fick pyssla. Jag var väldigt glad för Geggamoja- och Nova Star-kläderna och lite saker från Kids Concept till barnen. Och för upplevelsen. Det var inte så mycket folk där när vi kom vid halv tolv. Men sedan fylldes det på. Efter några timmar på mässan tog vi bussen till farmor och farfar för mat och mys. Nu är vi hemma, håller på att lägga barnen och ska sedan titta på femte säsongen av Homeland, som vi tydligen missat att den kommit ut?

Dagens fynd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0