Fredag

I natt sov jag så dåligt. Jag kunde inte somna och låg och vred och vände på mig hur länge som helst. När jag väl somnat vaknade lilleman och höll på och bökade runt. Detta har gjort min dag något seg. Men bortsett från det har jag känt mig frisk och kry. Så skönt! Jag tog en liten morgonpromenad efter lämning och efter det har jag bara hängt hemma. Pappa kom förbi och hämtade två stora klädpåsar jag ska skicka till Sellpy och se hur jag tycker deras tjänst fungerar. Nu är det härligt med helg med familjen och imorgon ska jag verkligen försöka få till lite träning. Men först: Sömn


Kommentarer
Postat av: Sellpy

Vad kul att höra att du vill sälja med Sellpy! Hör av dig om det finns något vi kan svara på eller klargöra i säljresan! Önskar dig en fin vecka!

Svar: Tack och tack detsamma!
Emma Jordell

2016-09-19 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0