Helgen

Igår åkte sambon iväg till Grönan med ett helt gäng och Alicia var med farmor och farfar. Kvar blev jag och Melvin som hade en lugn och skön dag. Ingen stress och inga måsten (de finns ju alltid men jag sopade dem lite under mattan just igår). När lilleman sov åt jag lunch, hängde i soffan och rensade ut ytterligare kläder att sälja/skänka. När han vaknat gick vi och handlade. Blöjor, nya träningstights, glödlampor (eller led eller halogen eller vad det nu var..), ny höstjacka och lite lösgodis. Det viktigaste liksom.

Tidigt i morse drog sambon iväg till Falkenberg och hejade fram Djurgården till tre poäng. Jag och barnen hade en skön dag mellan nej-sägningarna och "jag vill inte!"-utbrotten hehe. Vi har åkt sparkcykel och sprungit ikapp på gården, ätit pasta, köttbullar och cocktailtomater, gått och handlat, fått besök av farmor och farfar och käkat pizzarester. Ungefär så. Träningen har hamnat lite i skymundan men med en ny fräsch vecka ska jag väl kunna klämma in några pass. Men nu rullar ögonlocken ihop så det är dags att sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0