Veckan

Denna vecka har minst sagt varit proppad. I måndags fick jag migrän och klarade precis av jobbet, men när jag kom hem däckade jag. I tisdags hade vi föreningsstämma och jag missade tyvärr min cykelklass. Men jag fick fina blommor som tack för föreningsarbetet. I onsdags hade vi avtackning på mitt förra jobb. Lösa problem på Escape Roms, drink på Caliente och supergod middag på Supper. Och ett jättefint armband fick jag i present. En supermysig kväll! I torsdags var det Body pump och i fredags firade vi min pappa som fyllde år. Igår jobbade jag och mötte sedan upp familjen för en glass i Mall of Scandinavia. Och sedan fick jag migrän. Igen. Och idag har jag haft migränen från hel..skotta. Fy. Men vi lyckades ta oss iväg och spana brasa, göra fiskedamm, äta popcorn och fika. Och nu börjar livet återvända. Vi har precis sett tre avsnitt av Skam och käkat ostbågar (jag) och nu är det väl dags att sova. Imorgon hoppas jag verkligen kunna träna. Det har kommit för mycket emellan de sista två veckorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0