Veckans träning vecka 17

Måndag: Migrän

Tisdag: Löpning 6 km
Onsdag: Vila
Torsdag: Instruera Body pump
Fredag: Vila
Lördag: Migrän
Söndag: Migrän

Den nedra migränen som tog tre träningsdagar från min vecka. Men det positiva i det hela? Att kroppen fick en ofrivillig vila som nog gav lite spritt i benen till veckan efter. Högt energiintag och några extra dagars vila verkade vara bra och har dessutom fått mig att inse att jag inte ska lägga in extra sprintpass eller intervaller utöver mina löppass inför halvmaran samt mina klasser. Dessutom får den ordentliga styrketräningen vara on hold till efter halvmaran. Jag vill göra allt, men kroppen måste få sin återhämtning också. Så fokus blir på löpning, grundstryka och mina klasser framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0