Post semesterintervaller

I måndags var det dags för en sväng på löpbandet. Efter lördagens förfärligt tunga runda hade jag väl inga höga förhoppningar. Men ändå, man vill ju prestera. Och det gick väl okej. Men inte mer än så. Det är som att konditionen har fått sig en törn. Jag lyckades inte riktigt komma ner i puls ordentligt mellan intervallerna vilket gjorde att de blev jobbigare och flåsigare för varje intervall. Riktigt jobbigt. Men, jag ökade hastigheten något under intervallerna och närmar mig nu 17 km/h. Alltid något!


Uppvärmning 2 km (10,6 km/h)
Intervaller 10x200 m (16,6 km/h) med 100 meters gåvila (5,1 km/h) emellan
Nedjogg 1 km (10,3 km/h)
Totalt 6 km, 34.25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0