Body pump

Det är meckigt att få ihop tiden just nu. Eller meckigt att få till allt som ska rymmas i dygnets timmar. Då är det ännu meckigare att få till träningen. Men det går. Och tack för att jag har två pass i veckan, dem kan jag ju inte missa. Idag var det dags för Body pump. Jag kom in på gymmet med andan i halsen efter stopp i tågtrafiken. Jag hann precis hem innan och slänga i mig två knäckemackor och byta om. Perfekt, men ändå lite tight. Klassen gick superbra förutom att jag höll på att hoppa över utfallslåten. Jag tänkte börja med axellåten efter triceps, men musiken passade inte alls. Haha. Då fick vi lite skratt på köpet! Och som vanligt är man en bättre version av sig själv efteråt. Härliga känsla. Tänk vad träning gör för kropp och knopp. Och tänk vad deltagarna är fantastiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0