Som ett marathon

Alltså jösses. Dagens Body pump var allt annat än skön. Fy tusan vad den var jobbig! Det började under benlåten. Skakiga ben. Sedan rygg, alltså frivändningarna och trippelroddarna tog knäcken på mig. Jag tänkte hela tiden "det är jobbigare än ett marathon, det är jobbigare än ett marathon". Och det var kanske en överdrift med tanke på att det var jobbigt i någon minut. Men den tiden var ta mig tusan olidlig. Haha. Idag kände jag mig svag! Och tanken på att nästa klass är på lördag gör benen ännu skakigare. Men då känns det säkert tusen vändor bättre. Nu tänker jag: 1. Dagsformen - Hua! 2. Jag måste styrketräna och vänja in kroppen med mer Body pump. Så här brukar jag inte känna. Nu blir det mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0