Torsdagsträning

Idag fick jag nästan springa från jobbet för att hinna till min Body pump. Eller ja, känslan var så. På riktigt hann jag faktiskt hem, byta om, byta väska och börja på en ny kula. Från kontorskulan till träningskulan liksom. Och det var skönt. Från seriös till lite crazy, haha! Och det var superkul med mina torsdagshjältar. De är ta mig tusan grymma och utvecklingskurvan är spikrak uppåt. Woho! Jag hade laddat med världens största portion carbonara, två pannkakor med sylt och grädde samt ostkaka till lunch. Alltså den mättnaden var inte att leka med. Jag la lite av den energin på att öka vikterna i bicepslåten. Underbart! Nu är jag så redo för fredag och en fullspäckad helg att jag redan ligger startklar för sömn. Innan klockan tio. Det här hör inte till vanligheterna. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0