Fredagsbio

I natt har vi fått sova, jippi och halleluja! Jag är dock fortfarande så nedrans trött att det är sanslöst. Efter frukost och mys i soffan stack vi iväg till mormor och morfar och lämnade barnen. Sedan åkte vi till Mall Of Scandinavia, åt lunch, köpte godis och såg den nya Star Wars-filmen på IMAX-bion. Den var bra och jag lyckades vara vaken under hela filmen, haha. Sedan sprang jag in på H&M Home på vägen hem och köpte två små vaser i fina grå nyanser. Sedan blev det middag hos mormor och morfar och sedan hem och natta barn. Och sedan lyckades jag somna i soffan minsann. Det är inte ofta det händer så det är ett bevis på att jag är trött. Så nu ska jag sova!

Soffmys i morse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0